خانه ای از خار و خس


ساخت پناهگاه
ساخت پناهگاه
ساخت پناهگاه

5 اشتباه در ساخت پناهگاه

1- از ساخت پناهگاه در نقاط کم ارتفاع، جائی که در اثر بارندگی شدید آب جمع می شود و یا کنار رودخانه و دریاچه که امکان بروز مد و یا طغیان وجود دارد اجتناب کنید.

2- در گشتن به دنبال جایی مناسب برای ساخت پناهگاه و یا جمع آوری مصالح مورد نیاز آن واهمه نداشته باشید و تنبلی نکنید. شاید مسخره به نظر برسد اما اغلب مردم فکر می کنند تا شعاع 45 متری دور تر از محل اقامت خود نباید بروند! اطراف را برای پیدا کردن درختان برگ ریز که برگ زیادی در اطراف خود دارند بگردید. از خزه ها ، برگ های سوزنی، علف ها و پوست درختان مرده چشم پوشی نکنید.

3- معمولا اشتباه گردشگران این است که پناهگاه ها را خیلی بزرگ تر از حد نیاز می سازند. در نظر داشته باشید که ساخت پناهگاه کوچک و مناسب وقت و انرژی کمتری می برد و شما را زودتر به هدفتان می رساند. پناهگاه قرار نیست خانه مجللی برای اقامت طولانی شما باشد!

4- به جای چند بار رفتن و آمدن برای جمع کردن شاخه و برگ بهتر است با استفاده از پیراهن و یا کمربندتان کپه ای از آنها را جمع کرده و با هم حمل کنید. درست شبیه خارکن های بیابان.

5- چیزی شبیه به شن کش بسازید و با استفاده از پتو یا پیراهن ، برگ ها و سایر خار و خاشاک را جمع آوری و حمل کنید.

 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: